Η προσευχή της δασκάλας της Άννας Παππά

Το διδακτικό έτος για το 2018 αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει την 21η Ιουνίου του 2019.Η διδασκαλία ωστόσο των μαθημάτων αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 15 Ιουνίου. Σήμερα η ανάρτηση μας ειναι αφιερωμένη σε μαθητές και δάσκαλους .


             Ευχόμαστε καλή και δημιουργική                                σχολική Χρονιά.




Η προσευχή της δασκάλας
της Άννας  Παππά
Κάνε, Κύριε, να βλέπω κάθε πρωί τον ήλιο
και ύστερα άλλους σαράντα ήλιους λαμπρούς,
που είναι τα ματάκια των μαθητών μου.
Κάνε τα μάτια μου ήρεμα κεριά αναμμένα,
που αντανακλώνται στα μάτια των μαθητών
και που ζεσταίνουν τις άκακες καρδιές τους.
Κάνε να γίνω ο υπηρέτης της περιέργειας,
που κατακλύζει τον δραστήριο νου τους
και όχι ο υπηρέτης της δικής μου περιέργειας.
Κάνε να έχω ασίγαστη διάθεση προσφοράς
κάθε ώρα, κάθε λεπτό για κάθε μαθητή μου.
Κάνε με αποδέκτη της παιδικής χαράς.
Έχω θετικό δεσμό με κάθε έναν μαθητή μου;
Έχω, έστω έναν και μόνο αρνητικό δεσμό;
Κάνε, Κύριε, να αντιληφθώ το λάθος μου.
Κάνε να εμπιστεύομαι τους μαθητές μου,
να μην αμφιβάλλω για την καλή τους πρόθεση.
Διαφορετικά, πώς θα με εμπιστευτούν εκείνοι;
Κάνε με να κατανοήσω τις δυνατότητές τους.
Κάνε με να κατανοήσω τον κόσμο του παιδιού,
για να μην του προσφέρω τον δικό μου κόσμο.
Κάνε τη διδασκαλία μου εμπειρία ζωής.
Κάνε τις αξίες μελωδία της διδασκαλίας μου.
Κάνε τη διδασκαλία μου οξυγόνο της ψυχής.
Κάνε, να βγάζω, από μέσα προς τα έξω,
τις ευγενέστερες και καλύτερες ιδιότητες
που κρύβονται μέσα σε κάθε μαθητή μου.
Κάνε με καταφύγιο στον άκαρδο τούτο κόσμο.
Κάνε με πατρική, μητρική και στοργική.
Γέμισέ με με αγάπη, που είναι η δύναμη για όλα.
Κάνε με γέφυρα να περάσει απέναντι ο μαθητής.
Όταν περάσει γκρέμισέ με. Θα πέσω χαρούμενα.
Κοίταξε, Κύριε, ο μαθητής μου χτίζει τη γέφυρά του.

Από το  βιβλίο της Άννας Παππά  με τίτλο:«Ο αληθινός δάσκαλος» από τις εκδόσεις Φυλάτος (2014)

Ο Αληθινός Δάσκαλος

Από: 3,72 
Κατηγορία: Ανθρωπιστικές, οικονομικές & κοινωνικές επιστήμες | Βιβλία για εκπαιδευτικούς
Σελίδες: 118
Έκδοση: 1η
Συγγραφέας: Άννα Παππά

Λίγα λόγια για το βιβλίο
Στο βιβλίο αυτό σκιαγραφείται, με πολύ απλό τρόπο, όλο το περίγραμμα των αξιών, που διέπουν την διεργασία της μάθησης. Με μεθοδικότητα επιχειρείται η διείσδυση στην ουσία της παιδείας και στην αρμονία, η οποία πρέπει να περιβάλλει την προσωπικότητα του δασκάλου και τη δυνατότητα να ακτινοβολεί τις αξίες από τις οποίες εμφορείται. Παρά, την φαινομενικά, θεωρητική επένδυση του βιβλίου στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα πρακτικό εγχειρίδιο βελτίωσης του κάθε δασκάλου. Κάθε δάσκαλος χρειάζεται βελτίωση, όχι γιατί δεν είναι αρκετά καλός, αλλά γιατί μπορεί να γίνει ακόμα πιο καλός. Μέσα στα δέκα κεφάλαια του βιβλίου περιγράφονται τα αντίστοιχα βήματα από τον δάσκαλο μέχρι τον αληθινό δάσκαλο.

#beautydaysblogbyMaryandEva #blog #blogger #εκδόσειςΦυλάτος  #bookstagram #instabook #booklover #booktime #βιβλία #ilovebooks 
https://fylatos.com/
https://www.facebook.com/fylatospublishing/
https://www.facebook.com/BeautyDayswithabook/?modal=admin_todo_tour
https://www.facebook.com/BeautyDaysBlogbyMaryandEva/

Σχόλια

  1. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ!ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅