ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΡΙΟ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ για το βιβλίο του ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙΝ

Σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK , φιλοξενούμε τον συγγραφέα ΜΑΡΙΟ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ  , και το βιβλίο του με τίτλο ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙΝ από τον Εκδοτικό Οίκο Λιβάνη .


Συνέντευξη



Καλημέρα , σας ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη που παραχωρείτε στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK.

Ένα βιβλίο που καταπιάνεται με ένα δύσκολο θρησκευτικό θέμα ακόμη και στην εποχή μας την ιστορία του Κάιν και του Άβελ ,τα παιδιά του Αδάμ και της Εύας.Ο Καιν είναι ο πρώτος αδελφοκτόνος είναι αυτός που ο Θεός ,τον εξόρισε από την γη του ,για την αποτρόπαια πράξη του αλλά αλλά και για τις αίτιες της. Ο Τζεικ και η Εβελίνα είναι δυο αδέλφια της σύγχρονης εποχής μας και οι ήρωες της ιστορίας .Ζουν στον κόσμο μας ,είναι άνθρωποι όπως όλοι εμείς ,έχουν φιλοδοξίες, είναι ευάλωτοι ,ερωτεύονται ,αγαπούν. Είναι αγαπημένοι μεταξύ τους σαν αδέλφια και κάνουν όνειρα για το μέλλον.Ζουν σ έναν κόσμο όπου κυριαρχεί το καλό και το κακό και ξαφνικά βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια ιστορία μίσους και φθόνου .Εδώ κάνει την εμφάνιση του ο Κάιν ,έρχεται για να τα αλλάξει όλα ,έρχεται να ανατρέψει τα σχέδια και τα όνειρα τους, έρχεται να εκδικηθεί τον Θεό και τους ανθρώπους. .Εδώ ξεκινάει και ο πόλεμος του καλού και του κακού .Ποιος θα είναι τελικά ο νικητής ?



 1.Αλλά ας αρχίσουμε τις ερωτήσεις μας ,να μας μιλήσετε εσείς για το βιβλίο σας ,ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

 Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το βήμα αυτό που μου δίνεται, ώστε να μιλήσω για το νέο μου συγγραφικό έργο. Έμπνευση μου όπως και σε όλα μου τα βιβλία φυσικά, είναι η απλή καθημερινότητα μου. Ο κόσμος που μιλάω, το περιβάλλον που κινούμαι. Ειδικότερα όμως με την θρησκεία, από πολύ έφηβος ακόμα, παρατηρούσα καταστάσεις που με προβλημάτιζαν. Όσο μεγάλωνα και γινόμουν περισσότερο σκεπτόμενος, άρχισα να συνειδητοποιώ ότι οι άνθρωποι που εκπροσωπούσαν την θρησκεία που και εγώ ασπάζομαι, δηλαδή την ορθοδοξία, οι πράξεις τους δεν συνάδουν με τα λόγια του Ιησού Χριστού. Άρχισα να παρατηρώ την ματαιοδοξία τους, τα ψέματα τους, αλλά και τον φόβο που έσπερναν στους πιστούς με απώτερο σκοπό να εκπληρώσουν τα ξεκάθαρα συμφέροντα τους. Ότι είχαν μετατρέψει το ιερό χώρο του οίκου το Θεού σε καθαρό εμπόριο. Τους πάγκους εκμετάλλευσης των πιστών που ο Ιησούς κατέστρεφε με μένος στην εποχή του έξω από το σπίτι του Πατέρα Του, τώρα εκείνοι τα έφεραν μέσα στους ναούς! Όλα αυτά και άλλα περισσότερα μου δημιούργησαν την εσωτερική ανάγκη να γράψω ένα βιβλίο, στο οποίο θα περιέγραφα έναν αντικειμενικά σωστό Θεό και όχι υποκειμενικά. Έναν Θεό που όντως σέβεται το θείο δώρο της ελεύθερης βούλησης που ο Ίδιος μας έδωσε και δε θα μας τιμωρεί όταν το εφαρμόζουμε. Επειδή έκανα πολύ μεγάλη έρευνα όπου μέσα στο βιβλίο αυτό αναφέρω και πολλά ιστορικά στοιχεία κατά των εκπροσώπων της εκκλησίας (και όχι της εκκλησίας αυτής καθ αυτής), όπου πρόδωσαν τον κλήρο και ξεπούλησαν ακόμα και την ίδια την πατρίδα μας για να μπορέσουν να διατηρήσουν τα αξιώματα τους, μου πήρε συνολικά τρία χρόνια. Είναι το μεγαλύτερο σε διάρκεια χρόνου ως τώρα βιβλίο που έχω γράψει 

2.Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης που θα το διαβάσει ?

 Το σπίτι του Κάιν είναι το πρώτο μου θρησκευτικό θρίλερ. Μέσα από το έργο αυτό προσπαθώ να παρουσιάσω έναν αληθινό Θεό και όχι αυτόν που μας επιβάλει η εκκλησία. Ο Θεός δεν είναι τιμωρός και αναμφίβολα δεν θέλει ανταλλάγματα για να μας ακούσει. Μέσα από επιχειρήματα που θίγουν τα κακώς κείμενα και την υποκρισία της εκκλησίας, θέλω να δείξω στους αναγνώστες ότι ένας αληθινός Θεός, όπως και αν λέγεται, δεν κρύβεται πίσω από ακριβά τάματα. Ότι όλα αυτά εξυπηρετούν μονάχα ανθρώπινα συμφέροντα και ματαιοδοξίες. Αγαπά τους πάντες εξίσου το ίδιο, διότι όλοι είμαστε δικά Του παιδιά. Καταλήγοντας ίσως στο μεγαλύτερο νόημα που θέλω να μεταφέρω μέσα από το εν λόγω έργο μου, ότι για τα δεινά της ζωής μας, αλλά και ολόκληρου του κόσμου, υπεύθυνοι είμαστε εμείς οι άνθρωποι και μόνο. Σεβόμενος Εκείνος πρώτος, το μεγαλύτερο δώρο που μας έδωσε. Την ελεύθερη βούληση.

 3.Ποιον ήρωα ξεχωρίζεται στο βιβλίο σας και γιατί? 

Ειλικρινά κανέναν. Είναι το μόνο βιβλίο μου που εσκεμμένα δε θέλησα να ταυτιστώ με κάποιον ήρωα μου. Διότι αν το έκανα, αναπόφευκτα θα του μετέφερα και δικές μου ενδόμυχες σκέψεις, βιώματα, αντιδράσεις και συναισθήματα. Κάτι που στο εν λόγω βιβλίο δε το ήθελα με τίποτα. Γιατί επιθυμία μου ήταν να γράψω μια ιστορία όπου παίρνοντας ορισμένα στοιχεία από τα επίσημα ιερά κείμενα της εκκλησίας (αυτολεξεί και χωρίς καμία παραποίηση), όπως επίσης και αντικρουόμενες συμπεριφορές των εκπροσώπων της, να τα ενώσω όλα μαζί και να αφήσω τον αναγνώστη να βγάλει ελεύθερα τα δικά του συμπεράσματα. Δίχως επιρροές και σκόπιμες καθοδηγήσεις. Βέβαια δε παύει το περισσότερο μέρος της ιστορίας μου να είναι καθαρή φαντασία προκειμένου να εκπληρώσει τον σκοπό ενός μυθιστορήματος, παρόλα αυτά θεωρώ ότι δεν επηρεάζει τον αναγνώστη προς κάποια συγκεκριμένη απόφαση. Και αυτό γιατί μπορεί οι συνέπειες να είναι φανταστικές, οι αφορμές όμως είναι πέρα ως πέρα αληθινές.


 4. Κε Καρακατσάνη το βιβλίο σας ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙΝ ,χαρακτηρίστηκε θρησκευτικό θρίλερ ,εσείς συμφωνείται με τον χαρακτηρισμό ή θα επιλέγατε κάποιον άλλο? 

Είναι ο απόλυτος χαρακτηρισμός. Δε θα μπορούσε να του ταιριάζει κανένας άλλος τίτλος.

 5. Αγγίξατε ένα θρησκευτικό θέμα με πολλές προεκτάσεις ,αλήθεια όταν γράφατε το βιβλίο σας σκεφτήκατε την αρνητική κριτική κάποιων και πως την αντιμετωπίζετε όταν σας την ασκούν, αν συμβαίνει κάτι τέτοιο? 

Όταν έγραφα τον Κάιν φυσικά και περίμενα αντιδράσεις από την φανατισμένη και θρησκόληπτη μερίδα των συνανθρώπων μου. Όμως οι αντικειμενικές και όχι οι υποκειμενικές αλήθειες, θεωρώ ότι πρέπει πάντα να εκφράζονται ελεύθερα, με σκοπό πάντα να προβληματίσει ή ακόμα και να αφυπνίσει έναν άνθρωπο που του αρέσει να είναι σκεπτόμενος και όχι πρόβατο. Το αν θα τις αποδεχτεί ή όχι είναι άλλο θέμα. Το οποίο εξαρτάται από την μόρφωση και το κατά πόσο ανοιχτό μυαλό έχει. Αρκεί βέβαια η όποια προσπάθεια αλλαγής τρόπου σκέψης, να συνοδεύεται και από τα ανάλογα επιχειρήματα. Ποτέ δεν με ενοχλούσε η αρνητική κριτική και αυτό διότι όταν αγαπάς αυτό που κάνεις και δεν είσαι ψωνισμένος θεωρώντας πως είσαι ο ένας και ο μοναδικός, θέλεις να το βελτιώσεις. Μια τεκμηριωμένη και καλοπροαίρετη αρνητική κριτική, ήταν, είναι και θα είναι, ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχεις αυτό! 




6.Τελικά το κακό τιμωρείται και νικάει πάντα η αγάπη και η καλοσύνη? Η τίποτα δεν τελειώνει ?Πείτε μας αν θα έχουμε ένα καινούργιο βιβλίο σας ,συνέχεια του βιβλίου που κρατάμε ήδη στα χέρια μας ?μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι νέο ετοιμάζεται . 

Κάποιες φορές το κακό τιμωρείται, άλλες απλά ανασυγκροτείται για να επανέλθει δριμύτερο. Σε κάθε περίπτωση η αγάπη και η πίστη τόσο στον ίδιο μας τον εαυτό, στον συνάνθρωπο μας αλλά και στον ίδιο τον Θεό, μας βοηθά να αντιμετωπίζουμε τα πάντα. Όχι συνέχεια του Κάιν δε θα υπάρξει εκτός και αν μου το επιβάλουν. Λέω επιβάλουν γιατί το βιβλίο αυτό ήδη μεταφράζεται στα Αγγλικά ως σενάριο απευθείας με σκοπό να μεταφερθεί ως ταινία είτε στις κινηματογραφικές αίθουσες του εξωτερικού, είτε ως αυτόνομη παραγωγή του NETFLIX. Ανάλογα τι θα επιλέξουν οι χορηγοί του. Αυτή την στιγμή γράφω την Άμυ ΙΙ εκπληρώνοντας την επιθυμία εκατοντάδων αναγνωστών που το ζήτησαν, αλλά και δική μου, θέλοντας να μπω για άλλη μια φορά στον αγαπημένο ρόλο της Άμυ που κατέχει ένα πολύ μεγάλο μέρος της ψυχής μου. Η οποία το 2020 θα κυκλοφορήσει και αυτή στο εξωτερικό από έναν μεγάλο έγκριτο εκδοτικοί οίκο. Φυσικά το να γίνει ταινία και η Άμυ, είναι στα άμεσα μελλοντικά μου σχέδια. 

7.Το βιβλίο σας έχει κινηματογραφική πλοκή και ροή ,έχει πολλές περιγραφές ,πολλές σκληρές σκηνές αλλά και στιγμές που βγάζουν πολλά συναισθήματα .Πιστεύω πως εύκολα θα μπορούσε να αποδοθεί με εικόνα στην μεγάλη οθόνη .Πως θα σας φαινόταν μια τέτοια πρόταση? 

Πράγματι ο Κάιν έχει όλα αυτά που προ αναφέρατε και όντως όπως σας ανέφερα και παραπάνω, η πρόταση αυτή έχει ήδη γίνει. Οπότε αναμένω το τελικό αποτέλεσμα.

 8.Αν σας ζητούσα να ντύσετε το βιβλίο σας με ένα μουσικό κομμάτι ποιο θα ήταν αυτό? 

Για το Σπίτι του Κάιν έχει γραφτεί ήδη το soundtrack του βιβλίου από τον μόνιμο συνεργάτη και οικογένεια μου πια, τον συνθέτη Μιχάλη Σούμα. Μπορείτε να το ακούσετε όλοι πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο: 
https://soundcloud.com/q4zziwwzm3yn/ihjctqs8jcni



9.Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. 

Είμαι ένας άνθρωπος που του αρέσει πλέον η ησυχία. Δίχως εντάσεις και ιδιαίτερο τρόπο ζωής, απολαμβάνω απλά καθημερινά πράγματα. Μια βόλτα στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας αλλά και των Εξαρχείων, μια στάση για φαγητό στα γραφικά ταβερνάκια του κέντρου, αλλά και ήρεμες βραδιές σε σπίτια φίλων ή και στο δικό μου, είναι συνήθειες που λατρεύω. Επίσης λατρεύω την μουσική. Κατέχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου και ειλικρινά δε μπορώ να γράψω αν δεν ακούω μουσική. Μόνο έτσι μπορώ να μπω στο συγγραφικό συναίσθημα και να γράψω.


 10.Πως και πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή και να εκδώσετε το πρώτο σας βιβλίο ? 

Ήμουν 27 ετών όταν έγραψα το πρώτο μου βιβλίο. Ήταν το Ξύπνημα, ένα βιβλίο 400 σελίδων. Βέβαια ποιηματάκια και μικρές ιστοριούλες της τάξης των 6-7 σελίδων έγραφα από τα 13 μου, αλλά κάτι μεγάλο και σοβαρό το κατάφερα σε πολύ μεγαλύτερη ηλικία. Επειδή ήθελα να το μοιράσω σε φίλους και γνωστούς ως φωτοτυπία, το έδωσα σε 4 φίλους μου, που πλέων είμαστε οικογένεια μετά από τόσα χρόνια, με σκοπό να μου διορθώσουν τα τεράστια ορθογραφικά λάθη που σίγουρα θα είχε. Όταν μου το επέστρεψαν, όλοι σύσσωμοι μου είπαν ότι αυτό πρέπει να εκδοθεί. Εννοείτε ότι γέλασα και δε το πήρα στα σοβαρά. Όμως η επιμονή τους με έκανε να τους κάνω το χατίρι, μόνο και μόνο για να με αφήσουν ήσυχο! Να φάμε όλοι μαζί το χαστούκι και να ηρεμήσουν. Τελικά το χαστούκι το έφαγα μόνο εγώ, αφού το βιβλίο αυτό έγινε αποδεχτό και έτσι έγινε η αρχή μου! Μετά ακολούθησε η Συμφωνία, μετά η Άμυ, ύστερα έγραψα 35 νουβέλες και μετά τον Κάιν. Τους χρωστάω πάρα πολλά γιατί αν δεν ήταν εκείνοι να με παροτρύνουν, τώρα δε θα είχα φτάσει ως εδώ. Για αυτό και ως φόρο τιμής αναφέρω τα ονόματα τους στην πρώτη σελίδα κάθε μου βιβλίου. Εννοείτε ότι ακόμα συνεχίζουμε την παράδοση να μου διορθώνουν τα ορθογραφικά λάθη σε κάθε μου βιβλίο πριν το παραδώσω στον εκδοτικό μου. 

11.Ποιο είναι το motto σας? 

Καμία φωτιά δεν είναι ικανή να σε κάψει, όταν καίγεσαι μέσα σου ο ίδιος. Είναι ένα δικό μου απόφθεγμα το οποίο εκφράζει όλη την ένταση αλλά και την δύναμη, που μπορεί να κρύβει μέσα του ένας άνθρωπος.


12.Τελειώνοντας τη συζήτησή  μας κύριε Καρακατσάνη  θα ήθελα να  σας ευχαριστήσω για τη τιμή που μας κάνατε να μιλήσετε μαζί μας και να δώσετε την ευκαιρία στους αναγνώστες μας  να μάθουν καλύτερα εσάς και το βιβλίο σας .Κλείνοντας πείτε μας σας παρακαλώ που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία αυτή που μου δώσατε. Το Σπίτι του Κάιν, καθώς και την ΄Αμυ, μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα κεντρικά μεγάλα βιβλιοπωλεία όπως Πατάκης, Ιανός, Public , Πολιτεία κλπ

Εμένα μπορείτε να με βρείτε στο προσωπικό μου προφίλ Καρακατσάνης Μάριος
καθώς και στην ομάδα μου Έλξη μυστηρίου - Καρακατσάνης Μάριος.





Περισσότερα για τον συγγραφέα και το βιβλίο του ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙΝ μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ