ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. Βενετία Πιτσιλαδή- Wanda Chuard για το βιβλίο της «ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΟΣ



Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη
συγγραφέα του βιβλίου «ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ» , την κύρια Βενετία
Πιτσιλαδή- Wanda Chuard .

Κα ΠΙΤΣΙΛΑΔΗ ,ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε
εσάς και το βιβλίο σας καλύτερα.

1) Καταρχάς θα ήθελα να μας μιλήσετε για εσάς ,για να σας γνωρίσουμε
καλύτερα. Πως και πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή ?

Είμαι μια ελληνίδα της διασποράς διότι κατοικώ στην Γενεύη-Ελβετία εδώ και πολλά
χρόνια όπου εργάζομαι και έχω την οικογένεια μου. Έφυγα να σπουδάσω στο εξωτερικό
‘’ Συμβουλευτική Ψυχολογία ‘’ αλλά το πεπρωμένο και η αγάπη για τον Ελβετό σύζυγο
μου με κράτησε μακριά από την πατρίδα . Είμαι όμως μια παθιασμένη Ελληνίδα που
αγαπώ την χώρα μας και αυτό είναι αποτυπωμένο και στα βιβλία μου . Από πολύ μικρή
έγραφα στίχους και ποιήματα και κατόπιν στο γυμνάσιο οι καθηγητές με παρότρυναν να
γίνω συγγραφέας διότι έγραφα υπέροχες εκθέσεις με πολύ φαντασία και μεγάλα νοήματα
.
2) Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας« ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ » .
Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το
τελειώσετε;

Το βιβλίο μου είναι ένα Λογοτεχνικό Ψυχογράφημα. Με την εργασία μου ως ‘’
Σύμβουλος Ανθρωπίνων Σχέσεων ‘’ έμαθα να κάνω βουτιές στις ψυχές των ανθρώπων
πριν να πλάσω τις ψυχές των ηρώων μου ...τα βιώματα τους ..τα πάθη και της αδυναμίες
τους . Είναι ένα συγκινητικό μυθιστόρημα για την ανεκπλήρωτη αγάπη , για τα ψυχικά
τραύματα που αφήνει η έλλειψη της , για τον αγώνα του ανθρώπου να κερδίσει αυτό που
δεν μπορεί να έχει .Το βιβλίο το ‘’ κεντούσα ‘’ 18 μήνες ..

3)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο ?Αν ήσασταν ένας απλός
αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Στο βιβλίο μου η ιστορία είναι πολύ έντονη , με πολλές εκπλήξεις και ανατροπές , πάθη
και έρωτες ..μας ταξιδεύει από την Λέσβο στην Κέρκυρα – Βενετία –Ρώμη –Φλωρεντία –
Ελβετία..οι ήρωες είναι παθιασμένοι και απρόβλεπτοι και παρασύρουν τον αναγνώστη
σε μια μεγάλη ΘΥΕΛΛΑ συγκινήσεων και συναισθημάτων !

4)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.

Ο αναγνώστης διαβάζοντας το βιβλίο μου ανακαλύπτει τους ήρωες ..αλλά μέσα από
αυτούς ανακαλύπτει και τον εαυτό του καλύτερα ..το βιβλίο τον βοηθάει να αποδεχθεί και
εκείνος τα δικά του ψυχολογικά παιδικά τραύματα και να βρει με αισιοδοξία και πάθος
τον τρόπο να τα αντιμετωπίσει .Τον βοηθάει να αποφύγει τους ‘’ τοξικούς ανθρώπους ‘’
από το περιβάλλον του και να ολοκληρώσει τα όνειρα του ..Ο αναγνώστης τελειώνοντας
το βιβλίο μου νιώθει μια ψυχική ικανοποίηση και ένα έντονο πάθος για δημιουργία .

5)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου ,υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?

Από την αρχή αυτός ήταν ο μόνος Τίτλος ! Γιατί όταν ο Διονύσης γνώρισε την Χρύσα
στην Βενετία συγκλονίστηκε και της είπε « ...Σήμερα που σε γνώρισα θαρρώ να
ξαναγεννήθηκα μαζί σου ...με αναστατώνεις και θαρρώ πως απόψε έγινε μια Θύελλα στη
Βενετία ..μια θύελλα που φέρνει έρωτα ...»




6)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας
συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς .Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που
πρέπει να διαθέτει ένας συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις
?

-Πιστεύω ότι ο κάθε συγγραφέας πρέπει να είναι αυθεντικός και να γράφει με το δικό του
ύφος , με τις δικές του εμπνεύσεις, τις δικές του γνώσεις και φαντασία .Κάθε συγγραφέας
έχει το δικό του κοινό , τους αναγνώστες που τον αγαπούν και εκτιμούν το έργο του .Ένα
καλό βιβλίο που έχει δυνατή ιστορία , καλή γραφή και βαθιά νοήματα , σίγουρα θα
αγαπηθεί από τους αναγνώστες .Υπάρχουν όλων των ειδών βιβλία όπως και όλων των
γούστων μουσικά κομμάτια ...ο αναγνώστης κάνει την δική του επιλογή ...

7)Τι σκέφτεστε όταν σας ασκούν αρνητική κριτική για το βιβλίο σας
(μπορεί να μην συμβαίνει αυτό ,η ερώτηση είναι υποθετική) και πως αντιδράτε?

Προς το παρόν το βιβλίο μου έχει προκαλέσει ΘΥΕΛΛΑ καλών εντυπώσεων και καλής
κριτικής . Βεβαίως αν μια κακή κριτική είναι βάσιμη και όχι κακοπροαίρετη θα την
αντιμετωπίσω θετικά ώστε να με βοηθήσει να καλυτερέψω ως συγγραφέας .
Μην ξεχνάμε ότι ακόμη και ο μεγάλος μας Νίκος Καζαντζάκης είχε κακές κριτικές ...
Όλα λοιπόν είναι σχετικά !!!!

8)Ποια σειρά ή φράση θα θέλατε να υπογραμμίσει κάποιος που διάβασε το
βιβλίο σας και γιατί?

Η Χρύσα μετά την κατάθλιψη , ξαναβρήκε τον χαμένο της εαυτό με καταφύγιο και
παρηγοριά στην τέχνη και σκέφτηκε ότι ‘κανείς δεν είναι υπεύθυνος της ευτυχίας
μου εκτός εμένα την ίδια !’’.Αυτό είναι ένα σημαντικό μήνυμα και μάθημα για όλους
μας !

9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Ετοιμάζω μια σειρά από ψυχολογικά μυθιστορήματα με ήρωες που έχουν φλογερά
ταπεραμέντα και έντονες προσωπικότητες ...καλλιτεχνικές ευαισθησίες και μας
παρασύρουν και εκπλήσσουν με τις αντιδράσεις τους ...

10)Πείτε μας ,αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς.

Έχω αδυναμία στους κλασικούς μας συγγραφείς , Καραγάτζη , Βιζυηνό ,
Παπαδιαμάντη ....Καζαντζάκη και στους ποιητές μας Ελύτη , Ρίτσο ,Καβάφη και
πολλούς άλλους .Είμαι Υπεύθυνη 23 χρόνια του πολύ σημαντικού Λογοτεχνικού
κύκλου Βιβλιόφιλων Γενεύης , όπου έχουμε διαβάσει- αναλύσει –μελετήσει πάνω από
250 βιβλία και έχουμε φιλοξενήσει πολλούς αξιόλογους συγγραφείς από την Ελλάδα που
μας παρουσίασαν τα βιβλία τους.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και
θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Σας ευχαριστώ θερμά για την συνέντευξη !Το βιβλίο μου θα το βρείτε σε μεγάλα
καταστήματα , μπορείτε να το παραγγείλετε στα μικρότερα βιβλιοπωλεία της περιοχής
σας , επίσης στο ιντερνέτ , στις εκδόσεις ΩΚΕΑΝΟΣ .
Στο βιβλίο μου έχω γραμμένο το e-mail μου ώστε να μου γράψετε τις εντυπώσεις σας .

Θα βρίσκομαι στο 48, Φεστιβάλ βιβλίου στο Ζάππειο την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου στις
20:00 – 22:00 το βράδυ . 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅