ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ κα ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΟΥΛΗ για το βιβλίο της «Ζωή... η Ζωή μου»



Σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK , φιλοξενούμε την συγγραφέα κα ΜΗΤΣΙΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ  για να μας μιλήσει για το βιβλίο της με τίτλο , «Ζωή... η Ζωή μου». που εκδόθηκε από τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή  και για πολλά ακόμη.



Καλημέρα , σας ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη που παραχωρείτε στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK,ας αρχίσουμε με τις ερωτήσεις 

1) Μιλήστε μας για το βιβλίο σας «Ζωή... η Ζωή μου». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το βιβλίο αυτό γράφτηκε πριν τέσσερα χρόνια. Η έμπνευση για να γραφτεί ήταν η ίδια η ΖΩΗ από μόνη της .Η ΖΩΗ η οποία γράφτηκε γιατί με τσιγκλούσε να μιλήσω γι΄ αυτήν. Με παρότρυνε για να την λυτρώσω μέσα από τις λέξεις μου. Ήθελε να σας την συστήσω και να σας αφήσω να την ψυχανεμιστείτε. Να δείτε την καθημερινότητά της και να ταυτιστείτε μαζί της .Είτε βιωματικά είτε ως απλοί θεατές ή αυτήκοοι μάρτυρες της ζωής της .Το μήνυμα που αφήνει η ιστορία της ΖΩΗΣ , είναι η ίδια η ζωή από μόνη της ,η οποία δεν ντύνεται με χρώματα ροζ .

 2) Μιλήστε μας λίγο για τους ήρωες του βιβλίου σας. Τι είναι αυτό που τους ενώνει και αυτό που τους χωρίζει; Τι είναι τελικά η αγάπη και μέχρι πού μπορεί να φτάσει κάποιος για αυτήν;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Η ΖΩΗ είναι γυναίκα του σήμερα. Ζει, αναπτύσσεται, κυκλοφορεί, δραστηριοποιείται , εξελίσσεται δίπλα μας. Γύρω μας. Αρχικά η εικόνα της, είναι αυτή ενός άβουλου παθητικού πλάσματος, όπου δέχεται στωικά τη μοίρα της. Δεν είναι όμως έτσι. Η ΖΩΗ συνειδητά εμμένει σε μια σχέση που νοσεί. Όπως πολλά πράγματα νοσούν γύρω μας κι αρνούμαστε να αλλάξουμε κι απλώς τα ανεχόμαστε. Ωραιοποιούμε καταστάσεις για τις οποίες έχουμε συναισθηματική εξάρτηση. Είναι επαναστάτρια κι ανεξάρτητο πνεύμα. Μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα που διάλεξε τη μοίρα της. Όρισε τη ζωή της σε τροχιά δύσκολη που όμως αυτή χαρτογράφησε. Ο Άρης πάλι είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στη ζωή της ΖΩΗΣ. Κι όχι μόνο. Βαδίζει με πλάνο και στρατηγική στη ζωή του. Αρπάζει ευκαιρίες για κοινωνική ανύψωση και προσωπικό όφελος. Σφετερίζεται ψυχές και κορμιά. Τρέφεται μέσα από το εγώ του. Αποκτά εξουσία και δύναμη από την υποταγή της ΖΩΗΣ αλλά και των ανθρώπων γύρω του . Σίγουρα τους ενώνει το πάθος . Τους χωρίζουν πολλά. Το κυριότερο όλων είναι η αξιοπρέπεια της ανθρώπινης υπόστασης.


3) Ταυτίζεστε με το βιβλίο, είναι μια αληθινή ιστορία δική σας ή κάποιου κοντινού σας ατόμου που τη ζήσατε από κοντά ή την ακούσατε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Η μόνη ταύτιση που έχω με το βιβλίο μου είναι το ανατρεπτικό στοιχείο στο χαρακτήρα της ΖΩΗΣ. Είναι μυθοπλασία αλλά με αληθινά γεγονότα στημένη που στην πλειονότητά μας έχουμε πληροφορηθεί .

4)  Τι θεωρείτε ότι είναι πιο δύσκολο στις σχέσεις των ανθρώπων στην εποχή μας?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Η ειλικρίνεια και ο αυτοσεβασμός. Φυσικά όταν υφίσταται υγιής σχέση και από τις δύο πλευρές.

5) Διαβάσατε το βιβλίο σας μετά την έκδοσή του; Υπάρχει κάτι που θα θέλατε να αλλάξετε στην ιστορία σας;

 ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Ναι. Η αλήθεια είναι πως το διάβασα. Ήθελα να το ζήσω σαν απλή αναγνώστρια κι όχι σαν συγγραφέας του. Και πιστέψτε με δεν θέλησα να αλλάξω το παραμικρό. Ταξίδεψα μέσα από τις όμορφα δακτυλογραφημένες σελίδες του. Ήταν τελείως διαφορετικά από το δικό μου μουτζουρωμένο τετράδιο !



6)  Πώς αποφασίσατε αυτόν τον τίτλο για το βιβλίο σας, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε; Ποιος διάλεξε τον τίτλο του βιβλίου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Θαρρώ ότι ο τίτλος ήρθε από μόνος του. Η ροή των γεγονότων της ΖΩΗΣ το απαιτούσε. Ήταν ο πρώτος τίτλος. Στην πορεία το μυαλό μου σκαρφιζόταν κι άλλους. Αλλά τους απόρριπτε την άλλη στιγμή.

7) Κα Μαρία Μητσιούλη, θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Δεν έχει κάποια σπουδαιότητα ή διαφορετικότητα η καθημερινότητά μου από αυτή των άλλων γυναικών που ασχολούνται με τις υποχρεώσεις μιας ημέρας. Αυτό που ίσως θα διέφερε από την διπλανή μου, είναι το γεγονός ότι αποζητώ την παραμικρή ευκαιρία να κρατήσω στυλό και χαρτί στα χέρια μου. Είτε πρόκειται να γράψω τη λίστα με τα ψώνια μου, είτε να κάτσω ατέλειωτες ώρες ξεδιπλώνοντας τις σκέψεις μου στο χαρτί. Διαβάζω ό,τι πέσει στα χέρια μου, από διαφημιστικά φυλλάδια, τύπο, μέχρι κόμικς. Λατρεύω να ταξιδεύω μέσα από την λογοτεχνία και λιγότερο με την ποίηση. Δραστηριοποιούμαι σε ό,τι έχει να κάνει με την επαφή συνανθρώπων και φίλων μου και σαφέστατα αποτραβιέμαι όταν επιδιώκω την μοναχικότητά μου.

8) Το «Ζωή... η Ζωή μου» είναι το πρώτο σας μυθιστόρημα. Έχουν προηγηθεί, όμως, και άλλα λογοτεχνικά έργα σας και αρκετές πρωτιές σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς. Αλήθεια, πώς και πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή και πώς νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας μυθιστόρημα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Εξ - Απ - Ανέκαθεν ...που λέω κι εγώ! Θέλοντας να δώσω έτσι την μέγιστη έμφαση που μπορεί να δοθεί για να περιγράψω την ανάγκη μου και την αγάπη μου για την γραφή. Αυτό απαντώ στην ερώτησή σας. Παιδιόθεν λοιπόν, βίωνα τη λύτρωση και δραπέτευα μέσα από τα γραπτά μου. Ξεκινώντας από το σχολικό λεύκωμα, συνεχίζοντας στο εφηβικό ημερολόγιο και καταλήγοντας σε σκέψεις, ποιήματα, εξομολογήσεις ή πονήματα σε μεγαλύτερες ηλικίες. Για εμένα είναι ανάγκη, ανάσα και ψυχοθεραπεία. Είναι επικοινωνία κι έκφραση. Είναι επιθυμία και ισορροπία. Είναι δημιουργία και ικανοποίηση. Είναι τρόπος ζωής ! Νιώθω μια ευλογία και μια πληρότητα με την έκδοση του βιβλίου μου.

 9) Ετοιμάζετε κάτι καινούργιο στο μέλλον; Πείτε μας τα σχέδιά σας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το μέλλον επιφυλάσσει μάλλον πράγματα για εμένα. Η γραφή όπως προείπα είναι εξάρτηση. Ήδη βρίσκομαι στο δεύτερο βιβλίο μου κι αρκετά διηγήματα και νουβέλες περιμένουν στο συρτάρι μου.

10)  Τελειώνοντας τη συζήτησή μας κυρία Μητσιούλη, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μας κάνατε να μιλήσετε μαζί μας και να δώσετε την ευκαιρία στους αναγνώστες μας να μάθουν καλύτερα εσάς και το βιβλίο σας. Κλείνοντας, πείτε μας σας παρακαλώ πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Δική μου η τιμή και η ευχαρίστηση που συνυπάρξαμε για να μπορέσει η ΖΩΗ μου να συστηθεί. Ζω και γράφω μανιωδώς στο σπίτι μου στη Λάρισα. Η ΖΩΗ μου βρίσκεται σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία : ΙΑΝΟΣ, Πολιτεία, Πρωτοπορία, Public. Στην Λάρισα επίσης φιλοξενείται στο βιβλιοπωλείο του κ. Αχιλλέα Καλτσά στην οδό Παπαναστασίου 57 και στο υπέροχο βιβλιοπωλείο ΓΡΑΜΜΑΤΑ στην οδό Αιόλου και Γούναρη γωνία .Φυσικά στο διαδίκτυο κινείται η ΖΩΗ μου και στην σελίδα του εκδοτικού οίκου Πηγή , https://www.pigi.gr/?product=zoi-zoi-mou.


Περισσότερα για το βιβλίο μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια Μαρία μου ! Εύχομαι κάθε επιτυχία καί ευτυχία στή ΖΩΉ σου ! Γιάννης/Yiannis Δημητράκης/Dimitrakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅