ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΡΟΔΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ "Βόλτα Μ' έναν Γίγαντα "

Καλημέρα σας,σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τον συγγραφέα του παιδικού βιβλίου  'Βόλτα Μ' έναν Γίγαντα " τον κύριο  Ροδόπουλο Αναστάσιο .Ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας καλύτερα.







Κύριε Ροδόπουλε,πείτε μας λίγα λόγια για εσάς  και πως αποφασίσατε  να ασχοληθείτε  με την συγγραφή βιβλίων, για παιδιά ?Ήταν κάτι που το είχατε σαν σκέψη από μικρό παιδί?


 Κοιτάξτε δεν μου αρέσει να μιλώ πολύ για τον εαυτό μου. Προτιμώ να το κάνουν οι άλλοι αυτό. Αλλά εφόσον με ρωτάτε μπορώ να σας πω δύο τρία λόγια. Κατάγομαι από την πόλη της Θεσ/κης μα το μεγαλύτερο μέρος των νεανικών μου χρόνων το έζησα με μία επαρχεία της κεντρικής Μακεδονίας, στην Αλμωπία στην περιοχή της Αριδαίας του νομού Πέλλης. Εκεί μεγάλωσα και έζησα μέχρι το 18 έτος της ηλικίας μου έως ότου έρθει η στιγμή να σπουδάσω στην Κοζάνη σαν μηχανικός Τεχνολογίας Αντιρρύπανσης. Με το πέρας των σπουδών μου ήρθα στην αγαπημένη μου Θεσ/κη όπου και ζω μόνιμα τα τελευταία χρόνια. 

  Τα βιβλία τα αγαπώ.Μου αρέσει να διαβάζω και να μπαίνω σε κόσμους μαγικούς. Οξύνεται το πνεύμα έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Δεν μπορούσε λοιπόν αυτή η αγάπη μου για τα βιβλία να μην μετουσιωθεί σε συγγραφή. Νομίζω όμως ότι το μικρόβιο αυτό το οφείλω σ’ ένα πολύ μεγάλο βαθμό και στον αείμνηστο παππού μου όπου έχω την χαρά να έχω και το όνομα του. Η δεύτερη μου αγάπη είναι τα παιδιά. Άλλωστε και εγώ ο ίδιος νιώθω ένα από αυτά πολλές φορές όταν και βρίσκομαι τριγύρω τους. Η σκέψη τους, η αθωότητα τους, ο τρόπος που φέρονται είναι παράδειγμα για πολλούς από εμάς. Δεν νομίζω ότι από μικρός αισθανόμουν έτσι για την συγγραφή βιβλίων. Αυτό έγινε νομίζω σταδιακά όσο μεγάλωνα.



Πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας και για το πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την ιστορία .Κεντρικός ήρωας του βιβλίου σας ειναι ο Σπυράκος ,όπως τον αποκαλείται ,που αγαπάει την φύση ,σε μια βόλτα στο βουνό  συναντάει έναν τεράστιο γίγαντα που ζει μοναχός του, απομονωμένος από τους ανθρώπους λόγο του ύψους του.Τι γινεται τότε ?πως ο Σπυράκος και ο Γίγαντας ,συνδέονται μεταξύ τους ,ποια ειναι η εξέλιξη στην  ιστορίας σας ?Ποια μηνύματα θέλετε να περάσετε στα παιδιά που θα το διαβάσουν?



Πολλές οι ερωτήσεις σας μα θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες και σύντομα δίχως να κουράσω. Το παραμυθάκι το εμπνεύστηκα από τον ανιψιό μου τον Σπύρο εξού και το όνομα. Του Σπύρου του αρέσουν πολλοί οι γίγαντες και αυτό το παραμύθι το εμπνεύστηκα μία μέρα που ο Σπύρος δεν ήταν και πολύ φρόνιμος. Εγώ για να κεντρίσω το ενδιαφέρον του, σκαρφίστηκα αυτήν εδώ την ιστορία. Όπως σας είπα αγαπάει την φύση και τους γίγαντες με αποτέλεσμα όποτε ερχόταν στο σπίτι μας ήθελε να του την διηγιέμαι ξανά και ξανά οπότε έτσι κάθισα και του έγραψα ένα παραμύθι. Συχνά τα παιδιά βγάζουν φοβίες από πράγματα ασήμαντα για εμάς τους μεγάλους. Γι αυτό και πρέπει πιστεύω να δίνουμε προσοχή στα λεγόμενα τους. Στο παραμύθι θέλω να τονίσω πως οι άνθρωποι όσο διαφορετικοί και αν είναι μεγάλοι ή μικροί, ψηλοί ή κοντοί, λευκοί ή μελαψοί όλοι είμαστε ίδιοι και ίσοι απέναντι στον διπλανό μας. Κανένας δεν υπερέχει του άλλου. Ο σεβασμός είναι αρετή και διδάσκεται. Καλύτεροι μαθητές από τα παιδιά δεν υπάρχουν. Την εξέλιξη της ιστορίας θα μου επιτρέψετε να μην σας την φανερώσω. Να υπάρχει και ένα μυστήριο το οποίο θα λυθεί σε αυτόν που θα αναγνώσει το παραμυθάκι.



Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας?Πιστεύεται ότι τα παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους?



Το βιβλίο απευθύνεται σε μικρές ηλικίες από 2 χρονών έως 5 θα έλεγα χωρίς να αποκλείω και λίγο μεγαλύτερα. Εννοείται πως το πιστεύω αυτό. Εγώ ο ίδιος το κάνω κάθε φορά που παίρνουμε κάτι καινούργιο. Είναι πολύ σημαντικό νομίζω διότι μέσα από αυτό επιτυγχάνονται πολλά και σημαντικά πράγματα όπως οι οικογενειακοί δεσμοί, η τρυφερότητα πολύ σημαντικός παράγοντας στην καθημερινότητα μας, η αγάπη. Γενικά πιστεύω ότι σκεφτόμαστε πιο θετικά και όμορφα για τους γύρω μας.



Αγαπημένο παιδικό βιβλίο  που διαβάσατε,σαν παιδί ?



Αγαπημένο βιβλίο ε; Νομίζω ο λούκι Λουκ ήταν από τα αγαπημένα μου. Λίγο πιο μεγάλος νομίζω ο Τρελαντώνης της Πηνελόπης Δέλτα. Πολύ ωραίο βιβλίο.





Πείτε μου τον  ήρωα των παιδικών σας χρόνων από τα  βιβλία  που διαβάσατε?και γιατί?



Ο ήρωας των παιδικών μου χρόνων δεν ήταν ένας. Ήταν πολλοί. Ενδεικτικά θα σας αναφέρω τον περίφημο Ποπάυ που έβγαζε έναν δυναμισμό σαν χαρακτήρας.



Τι πιστεύεται ότι πρέπει να κάνουν οι γονείς για να αγαπήσουν τα παιδιά τους το διάβασμα?



Να διαβάζουν οι ίδιοι τους βιβλία. Αυτό πιστεύω ότι είναι το καλύτερο παράδειγμα για ένα παιδί.Το κίνητρο είναι πολύ σημαντικό θεωρώ.



Από ποια ηλικία πρέπει να φέρνουμε τα παιδιά, σε επαφή με τα βιβλία και με ποιον τρόπο?



Από την πρώτη μέρα που υπάρχουν στην κοιλιά της μητέρας τους. Εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα. Του διάβαζα σχεδόν καθημερινά παραμυθάκια...



Σκέψεις για επόμενο βιβλίο? θα δούμε σύντομα κάτι διαφορετικό από εσάς ή ακόμη μια ιστορία για παιδιά ,τι ετοιμάζεται ?



Φυσικά και υπάρχουν σκέψεις και δεν είναι μόνο για παιδικό παραμύθι. Αυτό το διάστημα συγγράφω το δεύτερο και τελευταίο μέρος του αστυνομικού μυθιστορήματος ‘’ Ανώνυμος Εξαπάτηση ‘’ Το πρώτο μέρος κυκλοφόρησε το 2016 και ελπίζω να ολοκληρωθεί αυτός ο κύκλος με τον ερχομό του νέου έτους. Στο συρτάρι υπάρχουν πολλές ιδέες και σκοπεύω να τις κάνω πράξη. 



Τι βιβλία διαβάζεται τον ελεύθερο χρόνο σας? πείτε μας τι διαβάσατε τελευταία?



Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία όπως σας είπα, όμως όταν πρόκειται να δημιουργήσω κάτι όπως τώρα καλή ώρα δεν έχω μάτια για οτιδήποτε άλλο παρά μόνο για την συγγραφή μου. Για να σας λύσω την απορία όμως το τελευταίο βιβλίο που διάβασα ήταν τα άπαντα του Βυζιινού από τον δεύτερο του τόμο.



Που και πως μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας ? Πως μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας?



Το παιδικό παραμυθάκι μόλις έχει έρθει στα χέρια μου. Ακόμη δεν έχω βρει στέγη σε κάποιο βιβλιοπωλείο όμως από την θετική στάση όλων  όσων το είδαν και από τα μέσα δικτύωσης μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι δεν θα δυσκολευτώ και ιδιαίτερα.Προς το παρόν οι αναγνώστες που θα θελήσουν να το αποκτήσουν μπορούν να απευθυνθούν στα εξής e-mail : An.Rodopoulos@yahoo.gr / siderisdimitris@yahoo.gr  καθώς και στην ιστοσελίδα μου https://ta-biblia-mou.webnote.gr Από όπου μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες σχετικά με την παραλαβή του παραμυθιού και τα σημεία πωλήσεις ανά την Ελλάδα.



Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το βήμα που μου δίνεται μέσα από το σάιτ σας να δείξω την δουλειά μου και την αγάπη μου για τα βιβλία και τους ανθρώπους και εύχομαι τόσο σε σας αλλά και στο ίδιο το σάιτ την καλύτερη πορεία και καταξίωση που μπορεί να έχει.  


 Και εμείς σας ευχαριστούμε για την άψογη συνεργασία μας και τον χρόνο που αφιερώσατε για να γνωρίσουμε το έργο σας καλύτερα .Ελπίζουμε σύντομα να τα ξαναπούμε .


Περισσότερα για το βιβλίο και τον συγγραφέα μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅