ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ κα ΝΤΟΥΠΗ ΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ "ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ "



Οι Εκδόσεις ΩΚΕΑΝΟΣ  παρουσίασαν το βιβλίο της  Σοφίας Ντούπη  "ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ " (έκδοση 2018) και  εμείς μιλήσαμε και σας παρουσιάζουμε μια μίνι -συνέντευξη μαζί της.


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Ποιος είναι ο δράστης που ευθύνεται για την απόπειρα εναντίον του υφυπουργού; Ποια η αιτία; Και ποια η σχέση του Μοντεσκιέ με το θύμα… τον θύτη… και το έγκλημα; Πώς εμπλέκεται ο Πέτρος, ένας αστυνομικός που έχει αποταχθεί από το Σώμα, στην υπόθεση; Θα καταφέρει να βάλει σε τάξη το σκόρπιο του μυαλό, τον πόνο και την απόλυτη εξάρτησή του απ’ το ποτό;
Τι θα μετρήσει περισσότερο για εκείνον, η φιλία ή η δικαιοσύνη; Τα διλήμματά του θα περιπλέξουν ακόμη περισσότερο η μοίρα με τα παιχνίδια της, αλλά και η δικαιοσύνη, που δεν αποδίδεται πάντα, συνθέτοντας έτσι ένα σκηνικό που το καθορίζουν η αμφιβολία και τα αναπάντητα ερωτήματα. Θα μπορέσει τελικά να βρει τις απαντήσεις; Θα είναι δίκαιες οι λύσεις που θα φέρουν την τελική κάθαρση.




1)Συστήστε μας με λίγα λόγια τη Σοφία Ντούπη και το έργο σας ‘’Το Τίμημα’’ 

Ονομάζομαι Σοφία Ντούπη γεννήθηκα στη Λιέγη Βελγίου, κατάγομαι και διαμένω στην Ορεστιάδα Έβρου. Εργάστηκα σαν ιδιωτική υπάλληλος 20 χρόνια. Είμαι μητέρα δύο παιδιών και γιαγιά τεσσάρων εγγονών. Η ενασχόληση μου με της λέξεις λειτούργησε και λειτουργεί ακόμη, σαν βαλβίδα αποσυμπίεσης συναισθημάτων που άφησε πίσω της η μεγαλύτερη απώλεια που μπορεί να βιώσει ο άνθρωπος στην πορεία του. Ο δρόμος όπου με έβγαλε αυτή η ενασχόληση καταγράφει αρκετές συμμετοχές μου με διηγήματα, μικρές ιστορίες, ποιήματα και παραμύθια σε διάφορες διαδικτυακές σελίδες. Βραβεύσεις ποιημάτων και παραμυθιών, όπως και τη συμμετοχή μου σε διάφορες μικρές εκδοτικές συλλογές. ‘’Το Τίμημα’’ είναι το πρώτο μου βιβλίο. Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα κοινωνικό, ψυχογραφικό (μου αρέσει να περιγράφω τα ψυχικά χαρακτηριστικά των ηρώων μου, παρουσιάζοντας τις πιο ενδόμυχες σκέψεις και προβληματισμούς τους) μπορεί όμως να το πει κανείς ταυτόχρονα και αστυνομικό, γιατί έχει συστατικά του, αλλά και το όλο story δένεται με αστυνομικές λεπτομέρειες. 

2) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες σας που θα διαβάσουν το βιβλίο σας. 

Μήνυμα του είναι η αδικία των νόμων, του νομοθέτη, και πως καταγράφεται αυτή η μορφή αδικίας στη ζωή του πολίτη όταν υπάρχουν ανθρώπινες απώλειες. 

3) Ποιος διάλεξε τον τίτλο του βιβλίου σας; Σκεφτήκατε κάποια στιγμή να τον αλλάξετε; Γιατί έχουμε δει και άλλα βιβλία Ελλήνων και ξένων συγγραφέων με τον ίδιο τίτλο.

 Τον τίτλο του βιβλίου μου τον διάλεξαν οι συνεργάτες της εταιρίας μου. Οι υπεύθυνοι του Ωκεανού! Δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή να τον αλλάξω για τον απλούστατο λόγο, ότι μου άρεσε πολύ. Ναι, το ξέρω πως υπάρχουν βιβλία άλλων συγγραφέων με τον ίδιο τίτλο...Θεωρώ όμως, πως η πορεία ενός βιβλίου κρίνεται κυρίως από το περιεχόμενό του και όσα έχει να πει... 

4) Πως θα χαρακτηρίζατε το βιβλίο σας;

 Το βιβλίο μου όπως σας είπα και πριν είναι ένα ψυχογραφικό, αστυνομικό, μυθιστόρημα. Έχει σασπένς, (όπως όλα τα αστυνομικά) τόσο προς την αναζήτηση του δολοφόνου, όσο και για τον λόγο, την αιτία που έγινε το έγκλημα... 

5) Ετοιμάζετε κάτι καινούργιο για το μέλλον; Πείτε μας τι σκέφτεστε για το επόμενο.

 Ναι, ετοιμάζω. Το δεύτερο βιβλίο μου είναι έτοιμο να αναζητήσει την τύχη του! Ελπίζω να αρέσει στην εταιρία μου (όσο και το πρώτο) που πλέον την θεωρώ οικογένειά μου, ώστε να το εμπιστευτεί. Δεν μπορώ να σας πω αν, και τι σκέφτομαι, είναι πολύ νωρίς άλλωστε. Μόλις βγήκε το πρώτο μου που πρέπει να πάρει το χρόνο του για να το γνωρίσετε, να με γνωρίσετε...όλα τα υπόλοιπα θα τα φέρει η ζωή! Θα σας αποκαλύψω μόνο ότι και στο δεύτερο βιβλίο θα μας απασχολήσει η ίδια ομάδα αστυνομικών.

 6)Ποιο νομίζετε ότι είναι το πιο κατάλληλο μέρος για να διαβάσει κάποιος ένα βιβλίο; 

Αυτό για τον καθένα μας μπορεί και είναι διαφορετικό. Σε άλλους αρέσει το διάβασμα πριν τον βραδινό ύπνο ή στην παραλία κάνοντας ταυτόχρονα την ηλιοθεραπεία τους. Κάποιοι διαβάζουν σε χώρους με απόλυτη ησυχία και ορισμένοι σε χώρους με πολύ θόρυβο! Όπως ‘’το κορίτσι που διάβαζε στο μετρό’’ και αυτό δεν είναι μόνο τίτλος βιβλίου (που δανείστηκα) του Ωκεανού...Θέλω να πω πως πολλοί διαβάζουν πολύ όταν ταξιδεύουν! Το θέμα είναι να έχει ανάγκη η ψυχή να ταξιδέψει...ο τόπος και ο χρόνος είναι δευτερευούσης σημασίας. 

7) Ποιο είναι το motto σας; 

Αγαπώ πολύ τα γνωμικά, τα αποφθέγματα. Όποιος έχει διαβάσει το βιβλίο μου, το γνωρίζει καλά αυτό. Οπότε έχω αρκετά αγαπημένα μου...όμως επειδή τυχαίνει να λατρεύω την Ασκητική του μοναδικού Ν. Καζαντζάκη ξεχωρίζω το ‘’Μια αστραπή είναι η ζωή μας μα προλαβαίνουμε’’

8) Που και πως μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; 

Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε πολύ εύκολα. Η εταιρία μου Εκδόσεις Ωκεανός OceanosPublications έχει ένα πολύ αξιόλογο δίκτυο διακίνησης, όποτε μπορείτε να το βρείτε εύκολα σε όλη τη χώρα...Υπάρχει ακόμη και στην αλυσίδα Public Ελλάδας και Κύπρου. Όπως επίσης μπορείτε να το βρείτε και μέσω διαδικτύου σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες... 

Σοφία σ΄ ευχαριστούμε για όλα. Καλή επιτυχία στο πρώτο σου συγγραφικό έργο   και περιμένουμε σύντομα να τα ξαναπούμε με το δεύτερο βιβλίο σου .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅