ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΤΣΑΛΔΑΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ "ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΙΠΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ"


Σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK , φιλοξενούμε τον συγγραφέα ΝΙΚΟ ΤΣΑΛΔΑΡΗ, και το βιβλίο του "ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΙΠΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ" .

1)Νίκο τι θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο ?Αν ήσουν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσες ότι ειναι τα δυνατά του στοιχεία? 

Είναι στην ουσία ένα αισθηματικό μυθιστόρημα με πολλά σύγχρονα κοινωνικά θέματα. Εξισορροπεί προσεκτικά ανάμεσα στην ομορφιά και τη σκληρότητα. Τα δυνατά του σημεία είναι ο ερωτισμός του, οι καλά σκιαγραφημένοι χαρακτήρες, το ψυχολογικό υπόβαθρο των πράξεών τους. 

2)Σαν συγγραφέας ποια ειναι τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις στο κοινό? Σαν Νίκος ?παραμένουν τα μηνύματα να ειναι τα ίδια? 

Σαν συγγραφέας πιστεύω ότι οι αναγνώστες παίρνουν τα δικά τους μηνύματα, μηνύματα που πιθανότατα και ο ίδιος να μην είχα σκεφτεί ότι υπάρχουν στο βιβλίο. Εξάλλου μετά την έκδοση ενός βιβλίου η σχέση αναγνώστη βιβλίου είναι πολύ πιο σημαντικά από τη σχέση συγγραφέα βιβλίου. Ως Νίκος το κεντρικό μου μήνυμα είναι θετικό. Όσο χαμηλά και να έχεις πέσει μπορείς να πιαστεί από κάπου και να βγεις νικητής. 

3)Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτής της ιστορίας? 

Είναι η ίδια πηγή όπως κάθε ποίημα που έχω γράψει, κάθε παράγραφο. Εμπνέομαι από τις σχέσεις μου, τις σχέσεις των φίλων μου, τα οικογενειακά μας δράματα και χαρές. Κάνω προσπάθεια να κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά σε οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης.

 4)Αν σου έλεγα να ντύσεις το βιβλίο σου ,με ένα τραγούδι ποιο θα ήταν αυτό? 

Το «Κόκκινο μπαλόνι» από τα «Σύννεφα με πανταλόνια». Ας μιλήσουν οι στίχοι: Αλλιώς φυσάει σήμερα, βροχή μυρίζει, από το παράθυρο σε βλέπω, γιορτή αρχίζει, τόσα γέλια, τόσα κλάματα, αλλιώς ήρθαν τα πράγματα, αν με πίστευες, θα γίνονταν θαύματα. Έλα κοντά μου να κρατηθώ με το κόκκινο μπαλόνι ν’ απογειωθώ… 



5)Πως αποφάσισες αυτόν τον τίτλο για το βιβλίο σου?υπήρχε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε?

 Υπήρχαν τίτλοι που τελικά απέρριψα ο ίδιος. Ο αρχικός τίτλος ήταν το Κορίτσι με τη Χίπικη Προφορά. Αλλά ο εκδοτικός πρότεινε το Κορίτσι με τη Χίπικη Καρδιά που μου άρεσε περισσότερο. Έχω δει γυναίκες να ενθουσιάζονται με τον τίτλο, πραγματικά ταυτίζονται. Είναι ένα ταξίδι από μόνος του. 

6)Πότε ξεκίνησες να γράφεις ?και πως προέκυψε αυτό ? 

Από τη στιγμή που ανακάλυψα τη χαρά του διαβάσματος. Ήθελα και εγώ να δώσω πίσω λίγο από αυτήν τη χαρά. Κρατούσα σημειώσεις κάποιων ιδεών στην αρχή, που μετά αυτά έγιναν ποιήματα, και με τη σειρά τους τα ποιήματα μυθιστόρημα. 

7)Πως προέκυψε η συνεργασία σου με τον Εκδοτικό οίκο ΑΝΑΤΥΠΟ?θα δούμε σύντομα κάτι καινουργιο από εσένα? 

Είχα δει πόσο δραστήρια είναι η ομάδα του ΑΝΑΤΥΠΟ όσον αφορά βιβλιοπαρουσιάσεις και προώθηση νέων συγγραφέων, υπέβαλα το μυθιστόρημα μου και στην συνέχεια ήρθαν σε επαφή για μια ενδεχόμενη συνεργασία. Έχω εντυπωσιαστεί για το πόσο επαγγελματίες είναι σε όλα τα στάδια του εγχειρήματος, την επιμέλεια, την αισθητική του βιβλίου. Μάλιστα με χαροποιεί η ποιότητα της δουλειάς και των υπόλοιπων συγγραφέων στον εκδοτικό. 

8)Έχω την εντύπωση και αν θέλεις διόρθωσε με ότι οι γυναίκες διαβάζουν περισσότερο βιβλία και το βιβλίο σου "το κορίτσι με την χίπικη καρδιά" απευθύνεται σ αυτές ,τι συμβουλή θα έδινες στις γυναίκες με ευαίσθητη ψυχή που διαβάζουν Ελληνική λογοτεχνία? 

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι συγκεκριμένες γυναίκες που αγκαλιάζουν τα καινούρια βιβλία και την καλλιτεχνική προσπάθεια στη χώρα μας. Ας πάει κάποιος σε ένα θέατρο, σε μια συναυλία, σε μια παράσταση, σε μια ομιλία ψυχολογίας. Οι περισσότεροι θεατές είναι γυναίκες. Είναι μέρος μιας προσπάθειας που έχει ξεκινήσει δεκαετίες τώρα και εύχομαι να συνεχιστεί δυναμικά, να διεκδικήσουν οι γυναίκες μια ουσιαστική παρουσία στα κοινά, μιας προσπάθειας πάνω από όλα αυτοβελτίωσης, γιατί δεν τους χαρίστηκε τίποτα. Και η λογοτεχνία μας δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε, να δεχτούμε ή να απορρίψουμε άγνωστες πτυχές του εαυτού μας. Το κορίτσι με τη χίπικη καρδιά έχει ως κύριο χαρακτήρα μια νέα γυναίκα, είναι μια ιστορία ενηλικίωσης. Ίσως απευθύνεται περισσότερο σε γυναίκες. Δεν ήταν ωστόσο αυτή η πρόθεσή μου. Με κέρδισε στην πορεία η Ελένη, υπερίσχυσε των άλλων χαρακτήρων με τη δυναμικότητά της, την καπατσοσύνη της, τη μεγάλη της χίπικη καρδιά. Εύχομαι οι γυναίκες με ευαίσθητη ψυχή να συνεχίζουν να ανακαλύπτουν νέους κόσμους μέσω της λογοτεχνίας και κάποια στιγμή να πάρουν μολύβι και χαρτί. Όλοι κρύβουμε κάτι σπουδαίο μέσα μας που αξίζει να μοιραστούμε. Αλλά χρειάζεται κόπος να το ανακαλύψουμε. 

9)Είσαι ένας άνθρωπος που εκτός από τις σπουδές σου ,την δουλειά σου σε κατασκευαστικές εταιρίες και την συγγραφή, ασχολείσαι με την μελισσοκομία και την παραγωγή βιολογικών φυσικών προϊόντων ομορφιάς και όχι μόνο ,που προσωπικά ειναι η μεγάλη μου αδυναμία .Μίλησέ μας για σένα ,για τις ασχολίες σου και πως τα προλαβαίνεις όλα αυτά. 

Αν είσαι εργασιομανής και δεν έχεις καθόλου μα καθόλου προσωπική ζωή όλα τα προλαβαίνεις. Για να σοβαρευτούμε τώρα, έχω περάσει σχεδόν δύο δεκαετίες της ζωής μου σε Αγγλία και Αυστραλία. Εκεί προτεραιότητά μου ήταν η επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Αυτή ήταν η κουλτούρα που υπερίσχυε στους κύκλους που κινούμασταν. Δεν φοβάμαι τη σκληρή δουλειά όποια και να είναι αυτή. Ιδιαίτερα με ευχαριστεί η χειρωνακτική δουλειά. Μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα έβαλα στόχο να αξιοποιήσω αυτά που μας προσφέρει η φύση στην πανέμορφη Χαλκιδική όπου εργάζομαι. Είμαι παραγωγός μελιού και άλλων προϊόντων κυψέλης. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με πολύ μεράκι με τα φυσικά καλλυντικά με βάση το κερί μέλισσας τα οποία με την κατάλληλη συνταγή είναι πολύ πιο αποτελεσματικά από τα συμβατικά καλλυντικά που είναι φουλ στη χημεία. Δουλειά μας μπορεί να δει κάποιος στο Facebook στη Μελοίδα.Και να ξέρετε, πολλές φορές που παίρνω το σκύλο μου και τη σκηνή μου πάνω στο βουνό για να δουλέψω στα μελίσσια, και δεν βλέπω άνθρωπο μπροστά μου για μέρες, τότε είναι που μου έρχονται οι καλύτερες λογοτεχνικές ιδέες. 

10)Που και πως μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σου.Πως μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου. 

Στις παρουσιάσεις που θα οργανώσουμε από Οκτώβριο σε όσον το δυνατό περισσότερες περιοχές σε επαρχία και σε πόλεις. Φυσικά μέσω του εκδοτικού μου οίκου ΑΝΑΤΥΠΟ και σύντομα στα περισσότερα μεγάλα βιβλιοπωλεία. Θα χαρώ πολύ να έρθουν σε επαφή οι αναγνώστες μου μέσω Facebook στο Nick Tsaldaris. Ή διαφορετικά μέσω email στο nick.tsaldaris@googlemail.com.



Νίκο Τσαλδάρη, σ ευχαριστούμε για την όμορφη κουβέντα μας και ελπίζουμε σύντομα να σ έχουμε κοντά μας ,με την καινούργια δουλειά σου.

#beautydayswithabook #beautydaysblogbyMaryandEva #ΕΚΔΟΣΕΙΣ_ΑΝΑΤΥΠΟ #blog #blogger  #bookstagram #instabook #booklover #booktime #βιβλία #ilovebooks 


Περισσότερα για τον Νίκο Τσαλδάρη και το βιβλίο δεύτε σε προηγούμενη ανάρτηση μας εδώ

BEAUTY DAYS WITH A BOOK 


Εκδόσεις Ανάτυπο


Nick Tsaldaris

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅