ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στα Μονοπάτια του Έρωτα , με την Ασημίνα Στασινοπούλου

Στα Μονοπάτια του Έρωτα
Ασημίνα Στασινοπούλου








1)Τι θα θέλατε να μας πείτε για τον εαυτό σας για να σας γνωρίσουμε καλύτερα?

Ονομάζομαι Ασημίνα Στασινοπούλου, είμαι 32 χρονών και έχω ένα αγοράκι 4 χρονών ο οποίος είναι το αντράκι της ζωής μου και ο λόγος της ύπαρξης μου. Πριν από 5 μήνες κυκλοφόρησα το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο Στα μονοπάτια του έρωτα, ένα βιβλίο που αγαπήθηκε πολύ από το αναγνωστικό κοινό και είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως από το Σεπτέμβρη επανακυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία. Κατάγομαι από το κρεμαστό χωρίο της Αρκαδίας, τα Λαγκάδια και είμαι πολύ υπερήφανη για την καταγωγή μου. Είμαι πτυχιούχος της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τμήματος Τοπικής Αυτοδιοίκησης και απόφοιτη της σχολής Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής Δικτύων και Αυτοματισμού Γραφείου. Είμαι blogger και συχνά αρθρογραφώ σε διάφορα site.

2) Eίσαστε μια νέα και δυναμική γυναίκα ,τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με την συγγραφή και να εκδώσετε το πρώτο σας βιβλίο?

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Τι με ώθησε; Μπορώ να πω η μεγάλη μου αγάπη για την γραφή. Δεν υπήρχε στιγμή στην ζωή μου που να μην θυμάμαι τον εαυτό μου να έχω ένα τετράδιο στα χέρια μου και να γράφω μικρές ιστορίες. Από νεαρή ηλικία ξεκίνησα να γράφω σε νεανικά blog για εφηβικά θέματα. Ακόμα και σαν φοιτήτρια στην Καλαμάτα αρθρογραφούσα για το περιοδικό της σχολή μου. Είναι κάτι που με γεμίζει και μου δίνει την ελευθερία να πω αυτό που θέλω στον κόσμο με ένα δικό μου τρόπο. Το βιβλίο μου, Στα μονοπάτια του έρωτα το ολοκλήρωσα σε μία μεταβατική φάση της ζωής μου μιας και είχε βγει από ένα δύσκολο διαζύγιο και ήθελα να ξεφύγω από τα άσχημα της ζωής και να επικεντρωθώ σε κάτι ωραίο όπως είναι η αγάπη. Έδω μπορώ να πω ότι στάθηκα πολύ τυχερή γιατί πάνω στην μετακόμιση βρήκα τις χειρόγραφες σημειώσεις μου που είχα κάνει όταν ήμουν Καλαμάτα και σπούδαζα για την ιστορία της Μυρτώ και επειδή μου άρεσε η πλοκή αποφάσισα να την τελειώσω και να την εκδώσω. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν συγκλονιστικό και για αυτό αγαπήθηκε αμέσως από το κοινό.

 3)Πείτε λίγα λόγια για το πρώτο βιβλίο σας, ποια ήταν η πηγή έμπνευσης της ιστορία του και ποια μηνύματα θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες σας.

Το βιβλίο μου είναι ένας ύμνος πιστεύω στις δυνατές αγάπες. Οι οποίες όσο κύματα και να περάσουν αυτές θα παραμείνουν ενωμένες για πάντα γιατί έτσι είναι γραμμένο από την μοίρα τους. Αν και η ιστορία της Μυρτώ ξεκινά με το αίσθημα της εκδίκησης για το κακό που της έκαναν στο παρελθόν θα δούμε πως στην πορεία όσο πλησιάζουμε στο τώρα και οι μάσκες πέφτουν και η αλήθεια φανερώνετε όλα ανατρέπονται στο τέλος. Είναι ένα βιβλίο που πιστεύω αξίζει να χαλάσεις λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου για να το διαβάσεις.

 4)Πως νιώσατε που εκδόθηκε το πρώτο σας βιβλίο?

Ακόμα και τώρα δεν το πιστεύω πως το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα. Πως κρατάω στα χέρια μου το πρώτο μου βιβλίο. Πως υπάρχουν άτομα που πάνε στο βιβλιοπωλείο και το ζητάνε για να το αγοράσουν. Πιστεύω πως οι επιλογές τόσο στη πλοκή της ιστορίας όσο και στο vintage εξώφυλλο είναι αυτές που τραβάνε το αναγνωστικό κοινό και ας μην με ξέρουν σαν συγγραφέα ακόμα. Πρόσφατα μπήκα στο μετρό για να κατέβω κέντρο για κάτι δουλείες και μια νεαρή κοπέλα στην απέναντι θέση διάβαζε το βιβλίο μου. Μέχρι να κατέβω δεν της μίλησα όμως λίγο πριν βγω από την πόρτα την ρώτησα πως της φάνηκε «Το αγόρασα το πρωί πριν πάω δουλεία και δεν μπορώ να το αφήσω από τα χέρια μου..θέλω να δω τι θα γίνει στο τέλος» ήταν η απάντηση για να μου φτιάξει το κέφι εκείνη την ημέρα.

 5)Πόσο πιθανό είναι να δούμε σύντομα το δεύτερο βιβλίο σας?

Είμαι ήδη στην συγγραφή του δεύτερου βιβλίου με τίτλο Παιχνίδια Εξουσίας και την ιστορία της Νεφέλης και ευελπιστώ να κυκλοφορήσει από το νέο έτος. Και σας εκμυστηρεύομαι πως αν η ιστορία της Μυρτώ σας συγκίνησε, η ιστορία της Νεφέλης θα σας κάνει να θυμώσετε για την δύναμη που μπορεί να έχει η εξουσία σε ένα διεφθαρμένο άτομο που διψά για την κυριαρχία πάνω στην γυναίκα του και στον χώρο εργασίας του. Όμως να θυμάστε πως πάντα υπάρχει η θεία δίκη για όλους και ο καθένας παίρνει ότι του αξίζει. Παράλληλα όμως ετοιμάζω ένα παιδικό βιβλίο για μικρούς φίλους και πηγή έμπνευση μου ήταν ο γιός μου και οι ιστορίες που του λέω καθημερινά πριν πάμε για ύπνο. Έχει να κάνει με τον Ντράκο, ένα μικρό πράσινο δράκο που ονειρεύεται να γίνει πυροσβέστης και αυτή την περίοδο είμαστε στην φάση της εικονογράφησης.

6)Ποιο ειναι το motto στην ζωή σας?

Επειδή όπως μου δίδαξε η ζωή πρόσφατα όλα ανατρέπονται από εκεί που δεν το περιμένεις ζω καθημερινά την κάθε στιγμή σαν να είναι μοναδική. Δεν αφήνω τίποτα να πάει χαμένο και παλεύω για τα όνειρα μου αλλά και για τα θέλω μου. Είμαι ελεύθερο πνεύμα σαν γνήσια υδροχόος και δεν αφήνω τις ευκαιρίες να πάνε χαμένες.

7) Αφιερώστε μας το αγαπημένο σας κομμάτι ,από το βιβλίο σας.

Θα σας αφιερώσω κλείνοντας την συνέντευξη μας με την τελευταία παράγραφο του βιβλίου μου για να πάρετε μια μικρή γεύση από το τέλος του. «Αγαπήσαμε, χωρίσαμε, πονέσαμε και δώσαμε ξανά δεύτερες ευκαιρίες γιατί μερικοί άνθρωποι τις αξίζουν πραγματικά. Αρκεί να κάνουν το βήμα και να τις ζητήσουν από το άλλο τους μισό. Να αφήσουν το μίσος και την απογοήτευση που ένιωσαν κάποτε να χαθεί στην λήθη του χρόνου. Να παραδεχτούν τα λάθη τους για να μπορέσουν τα προχωρήσουν μπροστά. Γιατί όσο κολλάς στο παρελθόν τόσο αυτό σε τρώει και δεν σε αφήνει να δεις καθαρά το μέλλον και χάνεις πράγματα που δεν θα έχεις την ευκαιρία να ζήσεις ξανά ποτέ στην ζωή σου. Μερικές φορές το μυαλό μπερδεύεται και σε θολώνει όταν κάθεσαι και αναλύεις καταστάσεις και προσπαθείς να βρεις την αιτία σε όλα τα πράγματα που συμβαίνουν. Γιατί το μυαλό μπορεί να λέει όχι αλλά η καρδία η άτιμη πάντα σε οδηγεί εκεί που πρέπει να πας. Το μόνο που έχεις να κάνεις εσύ είναι να κλείσεις τα μάτια και να ακούσεις την καρδία να σε καθοδηγεί στα μονοπάτια του έρωτα.»

Κα Στασινοπούλου ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσατε μαζί μας για το βιβλίο σας  ,για εσάς και τα μελλοντικά σας σχέδια. Ελπίζουμε σύντομα να σας έχουμε πάλι κοντά μας για να μιλήσουμε για το καινουργιο σας βιβλίο. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού  και καλή συνέχεια σ ότι κάνετε.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ




Τι κρύβει ο έρωτας στα μονοπάτια του;
Τι μπορεί να κάνει μια γυναίκα μέχρι να πετύχει τον σκοπό της και να αποκαταστήσει το όνομά της; Η Μυρτώ Αλεξιάδη είναι μια αθώα κοπέλα που αναγκάζεται να αυτοεξοριστεί μετά το θάνατο ενός αγαπημένου της προσώπου σε μια επαρχία στο Παρίσι.

Μετά από χρόνια υποχρεώνεται να επιστρέψει και να διεκδικήσει ότι της ανήκει δικαιωματικά. Επιστρέφοντας όμως στην πατρίδα έχει να αντιμετωπίσει ένα θανάσιμο εχθρό που έχει βαλθεί να την καταστρέψει και να της στερήσει τον άντρα που αγάπησε και του δόθηκε ψυχή τε και σώματι. Τι θα γίνει όταν οι μάσκες πέσουν και μαθευτεί όλη η αλήθεια;

Ποιος θα βγει τελικά κερδισμένος και ποιος χαμένος;
Ακολουθείσθε τα μονοπάτια του έρωτα και θα το ανακαλύψετε από μόνοι σας.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

Η Ασημίνα Στασινόπουλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι η μεγαλύτερη κόρη του Τριαντάφυλλου Στασινόπουλου που υπήρξε χρόνια σεφ στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια. Η μητέρα της Ιωάννα Στασινοπούλου είναι μέλος του Σ.Υ.Π.Α. της Περιφέρειας Αττικής. Είναι πτυχιούχος απόφοιτη της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας στο τμήμα της Τοπική Αυτοδιοίκησης. Έχει τελειώσει Σχολή Ι.Ε.Κ. ως Τεχνικός Εφαρμογών Δικτύων και Πληροφορικής και Αυτοματισμού Γραφείου. Είναι blogger με δική της σελίδα στο διαδίκτυο. Ζει με τον γιο της στην Αθήνα. Το βιβλίο αυτό αποτελεί την πρώτη της προσπάθεια να μπει στο χώρο της λογοτεχνίας. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅