ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΤΖΑΒΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ "Το Σεντούκι των Κρυμμένων Μυστικών"

(Beauty Days)-Κυρία Τζαβάρα,θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που δεχτήκατε να μας δώσετε αυτή τη συνέντευξη. Διάβασα το βιβλίο σας «Το σεντούκι των κρυμμένων μυστικών» και ομολογώ ότι η ιστορία του με συνεπήρε. Καλογραμμένο, με ωραία πλοκή , δεν θέλεις να το αφήσεις από τα χέρια σου μέχρι την τελευταία σελίδα. Το διάβασα σε μία μέρα. Από το πρωί μέχρι το βράδυ και το τελείωσα χωρίς να με κουράσει. Ήταν μία υπέροχη ιστορία, ίσως φανταστική αλλά και τόσο αληθινή που ήθελα να μάθω με αγωνία το τέλος της. 



(Tζαβάρα ΄Eλενα ).  -Καταρχάς θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στην κα Μαίρη Τσιλίκη, αρχισυντάκτρια του BEAUTY DAYS, που μέσα από τη σελίδα της προβάλλει τα βιβλία και τους συγγραφείς, με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο. Την ευχαριστώ που διάβασε το νέο μου βιβλίο «Το σεντούκι των κρυμμένων μυστικών» και για τα καλά της λόγια. Καθώς επίσης, την ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη που μου ζήτησε. Τι ωραιότερο για μία συγγραφέα από το να διαβάζει ή να ακούει θετικά σχόλια από τους αναγνώστες για τα βιβλία της! 


1. Κυρία Τζαβάρα, θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. 

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ. Ωστόσο, αφού μου το ζητάτε θα σας μιλήσω λίγο για μένα. Γεννήθηκα στην Πάτρα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα μουσική στο ωδείο και έμαθα να παίζω πιάνο. Από νεαρή ηλικία είχα έφεση, εκτός από τη μουσική, στη ζωγραφική και στην ποίηση. Έγραφα διάφορα ποιήματα τα οποία υπάρχουν κλεισμένα σε κάποιο χρονοντούλαπο. Στην εφηβεία ήρθε ο έρωτας, ο γάμος και η γέννα των δύο παιδιών μου. Αργότερα, η πορεία της συμβίωσης με τον σύντροφό μου δεν ήταν καλή, και μοιραία ήρθε ο χωρισμός. Για να συνεχίσω τη ζωή μου έπρεπε να εργαστώ. Διορίστηκα στο δημόσιο και το υπηρέτησα για τριάντα χρόνια. Από τον πρώτο μου γιο απέκτησα δύο μικρές εγγονές τις οποίες λατρεύω. Όσο εργαζόμουν και με δύο παιδιά, ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος για καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Αφότου συνταξιοδοτήθηκα και εγκαταστάθηκα μόνιμα στην Ακράτα το 2013, επανήλθαν οι «αποθηκευμένες» μου δραστηριότητες. Η ήρεμη ζωή στο όμορφο περιβάλλον της επαρχίας, ήταν το έναυσμα για έμπνευση που με οδήγησε στη λογοτεχνία. Ξεκίνησα να γράφω με καλή διάθεση το πρώτο μου λογοτεχνικό έργο «Ανταύγειες μέσα από την ομίχλη» των εκδόσεων ΠΗΓΗ, που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016. Τον ελεύθερο χρόνο μου, ακούω μουσική και διαβάζω πολλά βιβλία. Αν δεν διαβάσεις, δεν μπορείς να γράψεις. Αγαπώ το θέατρο,τον κινηματογράφο και τα ταξίδια. Ασχολούμαι με το αγαπημένο μου σκυλάκι, περπατάω κάθε πρωί στην παραλία πέντε χιλιόμετρα και στην επιστροφή γράφω. 

2. Μιλήστε μας για το βιβλίο σας «Το σεντούκι των κρυμμένων μυστικών». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε; 

Ύστερα από τα θερμά λόγια των αναγνωστών, ιδίως μετά από κάθε παρουσίαση που πραγματοποιούσα, μου έδωσαν κίνητρο να συνεχίσω. Οι πηγές έμπνευσης αυξήθηκαν και με θέα τη θάλασσα, ξεκίνησα το νέο μου συγγραφικό ταξίδι τον Αύγουστο του 2016. Τον τίτλο τον εμπνεύστηκα από την αρχή. Ήταν κάτι το μυστηριώδες, της μίας στιγμής, που δεν μπορώ να σας το εξηγήσω με λόγια. Το ταξίδι αυτό ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2017. Έστειλα το κείμενο με e-mail στις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή και τον Μάιο του 2018 κυκλοφόρησε. Στο σημείο αυτό, θέλω να ευχαριστήσω τον εκδοτικό οίκο, για την άριστη συνεργασία μας και για το άψογο αποτέλεσμα της έκδοσης. Το εντυπωσιακό εξώφυλλο με τη σαγρέ υφή, είναι από το έργο του Άγγλου καλλιτέχνη William Waterhouse, εμπνευσμένο από την Ελληνική μυθολογία «Το κουτί της Πανδώρας» και συνάδει απόλυτα με το περιεχόμενο του βιβλίου. Η ιστορία μου είναι φανταστική, ωστόσο τα γεγονότα και οι καταστάσεις είναι μέσα από τη ζωή. Η μυθοπλασία συμπλήρωσε τα κενά, ενώ η φαντασία δημιούργησε τους χαρακτήρες και κάλυψε τα υπόλοιπα. Εκτός από τον έρωτα, που είναι το οξυγόνο στα περισσότερα λογοτεχνικά βιβλία, περιλαμβάνει: Περιπέτεια, πάθη, απιστία, σωματική και ψυχική κακοποίηση, δολοπλοκίες, αλλά και πολύ μυστήριο. Η ηρωίδα μου η Ελευθερία, στερημένη από τη μητρική αγκαλιά, βασανισμένη από τη ζηλόφθονη θεία, κακοποιημένη στο σώμα και την ψυχή, καλείται να ισορροπήσει μέσα από πληγές και αλληλοσυγκρουόμενα συναισθήματα. Με πυξίδα τον δυνατό χαρακτήρα που αποκτά και με το πείσμα που τη διακατέχει, συνεχίζει τον δρόμο της. Μετά από μερικά χρόνια, ένα σεντούκι και μία επιστολή που αποκαλύπτονται με έναν περίεργο τρόπο, θα φέρουν ανατροπές στις ζωές των ηρώων και θα συναρπάσουν τους αναγνώστες… 

3. Διαβάζετε τα βιβλία σας μετά την έκδοσή τους; Υπάρχει κάτι που θα θέλατε να αλλάξετε στην ιστορία σας; 

Τα βιβλία μου μετά από κάθε έκδοση τα διαβάζω πάντα και συνήθως όλο και κάτι θέλω να αλλάξω, ή να συμπληρώσω. Αν κάτι εντοπίσω, το συζητάω με τον διευθυντή του εκδοτικού οίκου και αν είναι εφικτό, διορθώνεται στην επόμενη έκδοση. Όταν συζητώ με όσους έχουν διαβάσει τα βιβλία μου, και κάνουν θετικά σχόλια, τότε κάπως ηρεμώ. Ωστόσο δεν επαναπαύομαι, γιατί πιστεύω ότι μπορώ και καλύτερα. Στο επόμενο συγγραφικό μου έργο θα προσπαθήσω να είμαι πιο προσεκτική, ώστε να μη χρειαστεί να αλλάξω τίποτα. Τουλάχιστον αυτό προσδοκώ. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω όλους τους αναγνώστες, για την αγάπη που μου δείχνουν, για τα καλά τους λόγια και για τη στήριξή τους. Οι αναγνώστες είναι οι καλύτεροι κριτές που αναδεικνύουν το έργο της/του κάθε συγγραφέα, ή όχι. 

4. Ετοιμάζετε κάτι καινούργιο στο μέλλον; 

Γράφοντας τα δύο βιβλία, έκανα ενδοσκόπηση του εαυτού μου και έβγαλα το εξής συμπέρασμα: μπορεί να είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί ένα βιβλίο και να φθάσει στις βιτρίνες των βιβλιοπωλείων, ωστόσο η συγγραφή είναι μία πολύ καλή ενασχόληση που με αποσπά από τη φθορά της καθημερινότητας. Έτσι, λοιπόν, μπορώ με χαρά να σας πω ότι το επόμενο συγγραφικό μου ταξίδι έχει ήδη ξεκινήσει από την πρωτεύουσα του Νομού Αχαΐας, την όμορφη Πάτρα στα χρόνια της κατοχής. Διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια του Β΄ παγκοσμίου πολέμου και φθάνει στα Αλβανικά σύνορα. Το ταξίδι συνεχίζεται με ρότα την Ιταλία, όπου στις μεγαλύτερες πόλεις Ιταλίας και Σικελίας, εκτυλίσσεται η ιστορία μου. Σιγά σιγά, με υγεία, έμπνευση και καλή διάθεση, ευελπιστώ να προχωρήσει και να φθάσει στον προορισμό του. 

5. Πείτε μας δύο αγαπημένους σας Έλληνες συγγραφείς και δύο αγαπημένα σας βιβλία που διαβάσατε τώρα τελευταία. 

Διαβάζω όσα περισσότερα βιβλία μπορώ, ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο που έχω. Αγαπημένοι μου Έλληνες συγγραφείς δεν είναι μόνο δύο, αλλά πολλοί. Αφού μου ζητάτε δύο, σημειώνω πρώτο όνομα της Αλκυόνης Παπαδάκη και το βιβλίο της που διάβασα πρόσφατα «Μία ατέλειωτη φυγή» Εκδότης ΚΑΛΕΝΤΗΣ. Ένα βιβλίο - σταθμός στη ζωή μιας γυναίκας. Επόμενη αγαπημένη μου συγγραφέας, η Πασχαλία Τραυλού και το βιβλίο της από την τριλογία «Θεοί από στάχτη» Εκδότης ΔΙΟΠΤΡΑ. Μπορώ να πω ότι όσο διάβαζα, τόσο με συγκλόνιζαν οι περιγραφές στην ιστορία του ολοκαυτώματος και του ρατσισμού, σε συνδυασμό με τον έρωτα! 

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή δημιουργική συνέχεια!

(Beauty Days) κα Τζαβάρα και εμείς ευχαριστούμε εσάς και τις εκδόσεις Πηγή ,για όλα .

Περισσότερα για το βιβλίο «Το σεντούκι των κρυμμένων μυστικών»  μπορείτε να δείτε σε προηγούμενη ανάρτησή μας εδώ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅