ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ ΣΤΟ BEAUTY DAYS WITH A BOOK ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΑ Ή ΣΚΥΛΟΣ.



1)Κα ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ ,πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας  ΒΑΣΙΛΙΑΣ Ή ΣΚΥΛΟΣ  και πως ήρθε η έμπνευση για αυτήν την ιστορία σας? Ποιο μήνυμα θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες σας? 

Ο χρησμός μιας Ισπανίδας τσιγγάνας ότι «θα ζήσεις σαν βασιλιάς και θα πεθάνεις σαν σκύλος» στα χέρια ενός πολιτικού άνδρα και η ηθική υποχρέωση για την εκπλήρωση της επιθυμίας ενός νεκρού με την αποκάλυψη μιας καυτής επιστολής μου έδωσε την έμπνευση και την εντολή για την δημιουργία αυτού του βιβλίου. Τα μηνύματα είναι πολυάριθμα και πολυποίκιλα προς όλες τις κατευθύνσεις, το πιο σημαντικό όμως είναι πως το τέλος μετράει στην ζωή του κάθε ανθρώπου ώστε να είναι χορτάτος και ευτυχισμένος καθώς κλείνει τα μάτια του. Επίσης πιστεύω πως «το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον» όπως έλεγαν και οι σοφοί μας πρόγονοι.

 2)Πόσος χρόνος σας πήρε για να ολοκληρώσετε την ιστορία του βιβλίου σας και αν μπορούσατε τώρα θα αλλάζατε κάτι? 

Ασχολήθηκα πολύ με αυτό το βιβλίο και για να το τελειώσω μου πήρε δυο χρόνια. Δεν θα άλλαζα τίποτε ίσως και να πρόσθετα μάλιστα κι άλλα γεγονότα ή στοιχεία αν θα το έστελνα για νέα επανέκδοση.

3)Πως ξεκινήσατε να γράφετε το πρώτο σας βιβλίο και πόσα χρόνια πριν? 

Δεν θυμάμαι πριν πόσα χρόνια ακριβώς έγραψα την πρώτη μου νουβέλα διότι θυμάμαι μια ζωή τον εαυτό μου να γράφει και να δημιουργεί ιστορίες στο χαρτί και ποιήματα στο ανθολόγιό μου. Εκείνο όμως που θυμάμαι ήταν η πρώτη διάκρισή μου στο δημοτικό και ο έπαινος από τον δάσκαλό μου για την έκθεσή μου με θέμα την φύση και το φυσικό περιβάλλον. Άρα κρατάει χρόνια πολλά αυτή η μεθυστική κολόνια.


 4)Έχετε κάποιο επόμενο βιβλίο στο μυαλό σας? 

Φυσικά πάντα κάτι σκαρφίζομαι και γράφω που εύχομαι να σας καταπλήξει και να σας συναρπάσει επίσης.

5)Πως περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας ,όταν δεν ασχολείστε με την συγγραφή των βιβλίων σας ,πείτε λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. 

Τον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι κάποιες φορές με την επιλογή μιας καλής ταινίας στο σινεμά ή με ψώνια και καφέ με τις φίλες μου ή με τα παιδιά μου και τα ταξίδια που μ αρέσουν πολύ. Διαβάζω βιβλία κυρίως ελλήνων λογοτεχνών και ποίηση φίλων ποιητών και μ αρέσει να ασχολούμαι με την ζωγραφική, την διακόσμηση του σπιτιού και οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα μοιράζομαι μαζί με την αδελφή μου όταν βρισκόμαστε μαζί.

 6)Ποιο είναι το motto της ζωή σας? 

«Έχει ο Θεός».

7)Με ποιον τρόπο μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας το αναγνωστικό κοινό και που μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας? 

Το βιβλίο μου μπορούν να το βρουν οι αναγνώστες σε όλα τα βιβλιοπωλεία με παραγγελία ή στα κεντρικά σημεία πώλησης μα και στην ιστοσελίδα της εκδοτικής μου ΠΝΟΗΣ στο www.ekdoseispnoi.gr. Eπίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να με βρουν άνετα στο ίντερνετ και στο προσωπικό μου προφίλ Katerina Ramadani, στην σελίδα μου Κατερίνα Ραμανδάνη αλλά και μέσω της Πνοής. Είμαι προσιτή και ανοιχτή σε όλους όσους με προσεγγίζουν στις παρουσιάσεις μου αλλά και τυχαία στον δρόμο. Σας ευχαριστώ θερμά.


Κα ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ και εμείς ευχαριστούμε πολύ που μιλήσατε μαζί μας για εσάς ,τα βιβλία σας και τα σχέδια σας.Ελπίζουμε  να τα πούμε σύντομα πάλι.

Περισσότερα για το βιβλίο της Κατερίνας θα βρείτε σε προηγούμενή μας αναρτηση εδώ

Επίσης την Κατερίνα Ραμανδάνη θα την βρείτε στις Σεπτεμβρίου στο 47 φεστιβάλ  βιβλίου στο Ζάππειο. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10+1 ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ -Ο Μέγας ΜελοΜακάρων που μελοΚαμάρωνε 🎄🎅